! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

می دانی

شعر گفتن و نوشتن

آخرین تلاشِ من است !

 

یعنی که دستانم را دخیل بسته ام ; 

به هرچه اِی کاش است ,

به هرچه شاید ,

هرچه اما و اَگر . . .

 

ویرانه ام . . .

به قولِ اُستاد:

*هاییتی شده ام . . .

              ویران تر از این می خواهی؟! *

 

ویرانه ام و باز هم

می نویسم . . .

می نویسم . . . . . 

مـــــــــــــــــــــــــي نویسم !

شاید حصارِ بودنم را معجزه ای بِشکند !

 

این روزها من می رنجم و

تو نِگاهم می کنی ;

 

می لرزم و

دست هایِ خودت را *هااا* می کنی ;

 

می گویم اظطراب گرفته ام از بس نیستی و نیــــــــــستی

و تو می گویی املایم ضعیف است ! ;

 

بالشم را خیسِ گریه می کنم و

تو خوابِ دیگری را می بینی ;

 

در این روز و شب های نبودنت می ترسم و

تو می گویی که متنفری از ترسوها ! ;

 

من عاشق تر می شوم

و تو دووور و

           دوووووور تر !

 

من . . .

بی خیالِ هرچی مَن و نیم مَن !

اما تو هنوز هم ,

        چشمهایت جادو می کند مَرا بابونه !

 

نِگاهت بی من

       سهمِ چه کسی خواهد شد ؟‌؟‌؟

 

نفرین به هرکس , که بودنت را از من می گیرَد !

 

         نــــــــــــــِـــــــــــــــــــــــــــــــــــفـــــــــــــــــــــــــــــریــــــــــــــــــــــــــــــــن !

 

. . . 

  . . .

     . . .

 

بغضِ فروخته را نوشتن نمی آید, 

               تــــــــــَـــــــمـــــــــــــــــــــــام !

 

 

تــــــــــــــیـــــــــتر , نَدارد :

ـ تو دلم مُدام میگم:بسه دیگه . . . برو ; باز با خودم می گم : اگه یه دقیقه دیگه بیاد چی ؟!(آخ خدااا)

ـ معلم عزیزم , دیدن یبارم شما اشتباه کردین !(با عشق ممکن است تمامِ محال ها !). . . و من که گفتم : (این یک سوالِ مشکل است , ولی کو جواب ها ؟!) . . . کو ؟!

ـ  حاشا به غیرتت رهی معیری!نووور به قبرت بباره !( اسیرِگریه ی بی اختیاره خویشتن. . .فغان که در کفِ من اختیار, باید و نیــــــــــــــــــــــست !)

ـ  تبِ ۴۰ درجه و . . . آنفلوآنزایی که بشه باخیال راحت رفت زیر پتو و یک دل سیر گریه کرد و چشم های قرمز رو انداخت به گردنِ همون تبِ ۴۰ درجه . . . آرزوســـــــــــــت (!)

ـ  کسی ناامید میشه که امید میبنده , نبند کوثر جان , نبند !(از نصایحِ پند آموزِ دوستی در همین حوالی. . .)

 

 

اعتراف نوشتِ کوثرانه (!) :

 مردم به چشمِ آب مَرا بنگرند و لیک . . . من از سَراب , نزدِ تو بی آبرو تَرَم !

 

 (من منتظرم . . . با آنکه می دانم نامم را نخواهی آوَرد!)

 

 

من و دلی تنگ و پـــــــــــــیــــــــوند نازنینم :

 

پیوندی

پُرم از غصه . . .

رسیده تا ایــــــــــــنجاهام(از گلو هم بالاتر)

یادت میاد؟

شروع کن یک قدم با تو . . .

                 تمامِ گام هایِ مانده اش با مــــــــــن (!)

 

برام بگو ماه بانو. . . برام بگو . . .(بغض)

 

                                          حالم بد است , مثلِ زمانی که نیستی (!)

 

                    

      



نظرات شما عزیزان:

س.ه.ا
ساعت23:34---28 ارديبهشت 1390
نمي خواستم بيام ولي يه چيزي منو كشوند تا بهت بگم :
هووووووووووووي حالا ديگه استخاره كن اگه خوب اومد آدم شو


علیمی
ساعت22:30---28 ارديبهشت 1390
عادت کردم
به دوری هر روزه چهره ات
میخواهم بدانم
چه در چهره داری
که مرا مسخ کرده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.